הציור: סימטה בחושך

image

(אקריליק 50*60)

על הציור הזה עבדתי שבועות רבים גם בשל הנושא המצוייר.

הסימטה החשוכה דרשה ממני להגיע אליה בערבים כדי להשלים את הציור. היא צמודה לסטודיו שבו אני מציירת. אחת לשבוע המשכתי לשבת בחוץ, בחשיכה, לאור הפנס ומנורה צמודה שהאירה את בד הציור ולצייר.

את עצמי מציירת, ציירתי מצילום שהאמנית אביבה ברגר צילמה אותי כשרק התחלתי את הציור. כשראיתי את הצילום עלה לי הרעיון לשלב אותו בתמונה ואת החלק המיועד לכך השארתי לא מצוייר, לסוף התהליך (כפי שרואים על בד הקנווס בתמונה) ואותו ציירתי בביתי בתאורה נורמלית.
האתגרים שלי בציור היו לצייר את אור הפנסים ולהתמודד עם אור כשעדיין צריך להעביר תחושה של חשיכה, הפרספקטיבה והצבעוניות.
אני אוהבת מאד את התוצאה!

 

מתויג ,

להשאיר תגובה

